Communicatieplannen.

Het communicatieplan, geënt op de marketingstrategie, registreert ontwikkelingen in de markt, formuleert de SWOT-analyse en beschrijft de (gewenste) identiteit, het (gewenst) imago en de positionering. De aanbevelingen, het plan van aanpak en het on- en offline media- en middelenadvies zijn erop gericht effectief de doelen van de opdrachtgever te realiseren. Haverman en Joosse ontwikkelden onder meer communicatieplannen voor

 

Pertijs Juweliers

juweliersgroep

 

Gebouw F

centrum voor architectuur

 

Verlegh

leverancier bouwmaterialen

 

Floris’Hand

financiële dienstverlening

 

Beukenhof Vandenhove

woonzorgproject

 

Parker Filtration and Separation

industrie

 

Lussenburg

verzekeringen

 

Landgoed Wolfslaar

sterrenrestaurant

 

IMC

subsidie-aanvragen

 

Inter Groep

detachering

 

Veiligheidsregio Utrecht

brandweer

MEER MERKBOUW

geïnteresseerd?
wij vertellen u graag meer.

Paul